۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۶۶۵۸۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

برخی ها به دنبال مخدوش کردن انقلاب هستند| دستاوردهای نظام به خوبی معرفی شوند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه متأسفانه برخی ها به دنبال مخدوش کردن انقلاب هستند، گفت: مهمترین رسالت امروز ما این است که نگذاریم نورانیت انقلاب جای خود را به ظلمت بدهد و برای تحقق این امر همه مسؤولیم.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست ستاد گرامی داشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) این استان، با تبریک میلاد فرخنده امام حسن مجتبی(ع)، بر ضرورت استفاده از فرصت های نورانی ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: باید اهداف بلند امام حسن مجتبی(ع) و ظرفیت های ماه مبارک رمضان را مورد توجه جدی قرار دهیم و در مسیر سبک زندگی ائمه اطهار(ع) حرکت کنیم تا رستگار شویم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ظرفیت های نورانی ماه مبارک رمضان تنها در امور عبادی همچون روزه و قرآن خلاصه نمی شود، اظهار کرد: رمضان ماه انسان سازی و رساندن انسان به کمالات الهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان، امام راحل را سرمنشأ نورانیت بیان کرد و افزود: نورانیت امام مرهون پایبندی تمام عیار او به ارزش های دینی و جهاد فی سبیل الله بود که توانست این نورانیت را به سراسر جامعه گسترش دهد تا انقلابی نورانی شکل گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه متأسفانه برخی ها با رفتار خود نورانیت انقلاب را به سمت ظلمت و نگاه های آلوده سوق داده اند، اظهار کرد: اینکه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب از آرمانها و ارزش ها یاد می شود و می فرمایند باید این آرمان ها و ارزش ها مدام و مستمر مطالبه بشود، به خاطر نورانیت انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه متأسفانه برخی ها به دنبال مخدوش کردن انقلاب هستند، تصریح کرد: به لطف الهی در این سال های پس از انقلاب، اسلام به واسطه انقلاب جان دوباره گرفت و توجه بسیاری از جهانیان به اسلام جذب و جلب شد و دنیای استکبار رو به ضعف و افول رفت که همه اینها به برکت انقلاب و دستاوردهای عظیم آن است.

وی با بیان اینکه امروزه برخی ها به دنبال آن هستند تا دستاوردهای نظام را نادیده بگیرند و طوری القا کنند که جمهوری اسلامی یک مجموعه دست و پا گیر برای کشور است، خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت امروز ما این است که نگذاریم نورانیت انقلاب جای خود را به ظلمت بدهد و برای تحقق این امر همه مسؤولیم؛ باید چهره امام را همان نوری که بود نگه داشت و میدان به دست بیگانه نداد که این چهره را مخدوش کند زیرا امام در متن انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه گرامی داشت ایام الله 13 و 14 خردادماه از ضرورتها است، ابراز کرد: معرفی چهره نورانی امام و انقلاب نباید تنها در ایام خاص صورت گیرد چراکه هجمه های امروز دشمن فراگیر و گسترده است و باید روزانه با آنها مقابله کنیم و این وظیفه امروز ما است.

وی با تأکید بر اینکه نباید کمیته های ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) سوری و صرفا برای گزارش دهی باشد، خاطرنشان کرد: باید به موازات حجم کار دشمن کار کنیم؛ باورم این است که ما می توانیم به کارهای دشمن رودست بزنیم و پرحجم تر از دشمن کار کنیم به شرط آنکه روی کارهای محتوایی متمرکز شویم./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات